دوشنبه، اسفند ۱۳، ۱۳۸۶

علی دایی

بر اساس گزینش باند مافیای ورزش حکومت اسلامی علی دایی مربی تیم ملی فوتبال شد. این باند برای رد گم کردن اعلام کرده بود که خاویار کلمنته مربی اسپانیایی برای این سمت برگزیده شده است، اما از آنجا که در حکومت اسلامی همه امور کشور بر اساس باند بازی های مالی و چپاول گرانه انجام می گیرد و هر که رویش و زورش بیشتر ، جیبش پرتر است ، باور به گفته مسئولان این رژیم امکان پذیر نیست. کلمنته هم دید که ابزار دست این ها شده زرنگی کرد و به دام نیفتاد. پس از پایان این نمایش مضحکه گفتند که دیدید ما رفتیم مربی خارجی بیاوریم اما ناز کرد و نیامد. حالا چرا نیامد خودش هزار روایت نقل شده که یکی از آنها هم راست نیست.

پس آمدند سراغ اجناس ساخت وطن و در جهت خودکفایی امت اسلامی چند نفر را به عنوان کاندیداهای فدراسیون فوتبال معرفی کردند. خواسته احمدی نژاد و رئیس تربیت بدنی اش چهره منفور حاج آقا مایلی کهن بود که فرق بین زمین فوتبال و مستراح را چندان تشخیص نمی دهد و فکر می کند فوتبال یعنی برقراری نماز جماعت و روضه خوانی برای ورزشکاران بی دین. رهبر و گوسفندان دورو برش هم کسی مثل مایلی کهن را می خواستند ، اما از ترس اعتراض مردم و کنار کشیدن بازیکنان رضایت به چند درجه تخفیف دادند. برای نعل وارونه زدن دوباره نام قطبی را چند روزی روی خط خبرها انداختند و چون ایشان زیاد مکتبی نیست نام علی دایی را از قوطی شامورتی بیرون آوردند.

علی دایی بچه زرنگی است. هم به فال و دعا و روضه و نوحه اعتقاد دارد و هم عاشق رهبر است و هم میداند چگونه دل مافیای فوتبال را به دست آورد. از سوی دیگر علی دایی چهره ی شناخته شده ای هم نزد مافیای فوتبال جهانی دارد و آنها هم بی شک از این گزینش بسیار خرسندند. البته امت اسلامی باید برود و شکرگزاری کند که دایی آمد . او دست کم فوتبال را می شناسد و با زرنگی و هوش بازاری که دارد می تواند تیم ملی فوتبال را اندکی از این فلاکتی که دقیقا بازتاب وضعیت کشور است درآورد . اگر حاج آقا مایلی کهن می آمد فاتح این یک ذره سرگرمی را باید می خواندیم.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.