جمعه، اسفند ۰۶، ۱۳۸۹

وزیر اطلاعات برای ما پرت پلا نمی بافد

مصلحی وزیر اطلاعات بر خلاف تصور بسیاری از ما، نه ابله است و نه گاف می دهد. این حلقه بگوش بارگاه ولایت مخاطب خودش را می شناسد. پرت و پلاهای او مردم ساده دل و عوامی را که هنوز با ذهنیت دینی حکومت اسلامی را باور دارند نشانه گرفته است. او برای کسانی حرف می زند که نه دسترسی به اطلاعات دارند و نه می دانند که فیس بوک ، فرندفید و گوگل چه معجزه ای میکنند و مهم تر از همه خبر ندارندکه در پایتخت کشورشان  چه می گذرد. مخاطب او کسانی هستند که از روی منافع و یا نا آگاهی مثل گله به دنبال چوپان ولایت روانند. وزیر اطلاعات می داند که هر کسی ذره ای عقل داشته باشد به ریش او می خندد. مصلحی با خالی بندی و لاف مقدمه ای می چیند و بر آن مقدمه دستور قتل موسوی و کروبی را صادر می کند. او با زیرکی عوام پسندانه ریگی را در آسمان دستگیر می کند و با تردستی دست موساد و سیا را از پشت می بندد. کروبی و موسوی هم به سیا وصلند و هم دارند برنامه حزب توده را اجرا می کنند. هم منافقند و هم توده ای. مسخره گی و لوده گی تا این حد دیده اید؟ مثل قذافی که می گوید شورشیان لیبی جوانانی هستند که القاعده قرص نشئه گی آور به آن ها می دهد که علیه من قیام کنند. هم قذافی و هم مصلحی دو روی سکه حماقتند. این ها فکر می کنند با فریب عوام و سرکوب روشنگران می توانند چند ماه دیگر به حکومت از درون پوسیده اشان ادامه دهند. زهی خیال باطل !

۲ نظر:

ناشناس گفت...

خودتونم بکشید انقلاب ما بیمه است.

امجد:
آیت الله بهاءالدینی در سال ۶۵ فرمودند : خیلی ها(منتظری) دارند برای ولایت تلاش می کنند ولی ولایت منحصراً برای سید علی خامنه ای است …

http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=101&catid=45

ناشناس گفت...

دوست عزیز من لازمه دموکراسی احترام ب عقیده دیگران و آزادی اندیشه است. فکر نمی کنم درست باشد که به هموطنانی که به خاطر محرومیت ها و فقر یا حتی به خاطر عقیده به این نظام پایبندند. سخن من راجع به بسیجیانی نیست که مردم را می کشند که توهین به آنها از اوجب واجبات است. صحبت من راجع به مردم مسن تر و دور از دنیای اطلاعات است که راهی برای تغییر فکر خود ندارند.

پاینده باشید دوست من