جمعه، مهر ۳۰، ۱۳۸۹

ما میکربیم! میکرب دمکراسی

ما میکربیم!  زاده شدیم در منجلاب حکومت اسلامی. میکرب بودن ما از وجود شماست آقای خامنه ای. پرورش یافتیم با آیین اسلام و قوانین شریعت. با اعدام و شکنجه و زندان ترس را به ما یاد دادید. اما حاصل سی سال کشت و کار اسلام شده است میکرب. در کثافت خانه دروغ، ریا، زهد، روضه، نوحه، گریه جاودان، گشت سپاه پاسداران، بسیجی و لباس شخصی، گروه های سیاه ترور، سازمان مخوف اطلاعات، انجمن حجتیه، حزب موئتلفه، شورای نگهبان، انجمن تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، سی سال انتظار ظهور امام زمان، ولایت فقیه و زندان بزرگی به نام ایران چه حاصل میدهد جز میکرب.

ما میکربیم و چون خوره به جان ولایت فقیه افتاده ایم و داریم نظام الهی اش را از درون به زیر دندان های خشمگین امان می جویم. ما امت  مستضعف و مسلمان میکرب شده ایم. میکرب آزادی هستیم. میکرب حقوق بشر و دمکراسی. میکرب اندکی آه خوش در گلوی خفه شده. دشمن سرسخت نظام پاک پاکیزه اسلامی هستیم و داریم آن را از درون فرو می ریزیم. ما میکرب های سمج و کله شق ایستاده ایم. ما از هیچ چیز نمی ترسیم و خیالمان آسوده است که میکرب دمکراسی هیچ واکسنی ندارد. 

۱ نظر:

mohammad hossein emamparast گفت...

فتنه احمدی‌نژاد. سلام، الان تازه متوجه شدم چرا در سالروز وفات امام خمینی ، حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که خود امام خمینی بارها فرمودند اشتباه کردند و منظور ایشان از این حرف چه بود . با رفتار اخیر رئیس جمهور بالاخره روشن شده است که احمدی‌نژاد با دادن نتایج آرا دروغی انتخابات به امام خامنه‌ای، باعث شدند که حضرت امام خامنه‌ای در ملا عام اعلام کنند که حمایت از احمدی‌نژاد بعد از انتخابات، اشتباه بوده است. فتنه اصلی‌ زیر سر احمدی نژاد و خائنین امثال خودش بوده و هست.ای کاش دسته احمدی‌نژاد هم سر به خیابان بگذارند شخصاً ترتیب ایشان را هم از پشت بام خواهم داد. سرباز ولایت من هستم نه آن مشائی دزد.