چهارشنبه، دی ۰۹، ۱۳۸۸

سگی که پارس می کند ترسیده است

سگ ها وقتی بوی خطر به مشامشان می رسد واق واق می کنند. همین موضوع در مورد سران حکومت اسلامی هم صدق می کند. آن ها چنان از اراده ی مردم برای پیروزی ترسیده اند که تمام اراذل و اوباش های دربار ولایت را جمع کرده اند و دارند یک صدا واق واق می کنند. نمایندگان مزد بگیر مجلس اسلامی می خواهند حکم محارب با خدا برای زندانیان صادر فرمایند. لاریجانی به عرعر افتاده و ما را از اشد مجازات می ترساند. فرمانده اوباشان و چماق به دستان می گوید که تا به حال با ما شوخی می کرده و حالا قرار است جدی شود و دمار از روزگار مخالفین ولایت در آورد. علم الهدای ابله ملت را بزغاله می نامد. غافل از این که تمام این تهدیدات را سی سال است که بطور بسیار جدی داریم تجربه می کنیم. از سنگسار بدتر هم مگر دارید؟ سی سال است با ما مثل بزغاله های دربار ولایت رفتار کرده اید، تازه امروز یادتان افتاده. این واق واق کردن ها اگر از روی ترس و زبونی و درماندگی نیست پس چیست؟ فکر کردید با کشاندن یک مشت آدم  درمانده که از روی نا آگاهی ناچاری و فقر و فلاکت به خیابان می آیند و از نخستین کسانی خواهند بود که سرنگونی شما را جشن خواهند گرفت، می توانید چراغ جنبش مردم ایران را خاموش کنید؟

با این تهدیدها نمی توان کسی را که طعم شیرین همبستگی و آزادی را چشیده ترساند. تا دیر نشده گوش هایتان را باز کنید و پیام مردم را بشنوید، دوران بردگی به پایان رسیده است.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

dooste aziz,
Man midanamo to va milionha irani digar ke inha khodeshoon az hame be vagheyat ashena taran. Yadame daneshjoo ke boodam,sale 70-75, in mozdoora bara jashnashoon koli kharj mikardan, yeki az hamin basijia ke otaghe baghale ma bood migoft: nemidonam chera harchiam kharj mikonim bazam hamash khodemoonim ke jam mishim!!! andaki sabr, sahar nazdik ast. man ke khosh hal misham in vagh vagh kaedana ro mibinam. nafasaye akhareshoono bezar bekeshan.

ناشناس گفت...

دوست گرامی
واژه پارس کردن را تازیان(عربها به کار می بردند که به ایرانیان توهین کنند خاهش می کنم واژه ""عوعو"" را بکار ببرید1400 سال توهین کرده اند دیگر خودمان به خودمان توهین نکنیم