دوشنبه، بهمن ۰۵، ۱۳۸۸

برگ برنده در دست جنبش سبز است.هشیار باشیم!

خامنه ای در حالی که دستور قتل و عام می دهد، در خفا دست التماس به سوی هر کسی که بتواند او را از بحران فعلی نجات دهد دراز می کند. این مار موذی تمام توان خود را برای به شکست کشاندن جنبش سبز مردم ایران به کار انداخته است. باید هشیار باشیم و نقشه های او را بر آب دهیم. در حالی که از تمامی امکانات پیش رو برای گسترش و پیشبرد جنبش سود می بریم، اما بیدار باشیم و فریب عقب نشینی های سطحی حکومت اسلامی را نخوریم. این بحث های تلویزیونی، عقب نشینی نمایندگان مجلس و پس گرفتن طرح ابلهانه اشان برای اعدام فوری معترضین،  شایعات مبنی بر برکناری احمدی نژاد و یا به رسمیت شناختن او توسط کروبی مُسکن های فاسد شده و تاریخ سر رفته ایست که تنها به درد مداوای روان پریشی های خامنه ای و همکارانش می خورد. این ها با مشاورت های رفسنجانی دست به عقب نشینی های جزیی می زنند و از سوی دیگر چماق را از رو بسته و مرتب به مردم هشدار می دهند که دست به کشتار خواهند زد. چهره ی وحشت زده حکومت برای همه ما شناخته شده است. این استبداد غارتگر، دروغگو و لاف زن سی سال است که ملت ما را در زندانی بزرگ در بند کرده و تسمه از گرده ی ما کشیده است. سی سال است که دارد تعقیب می کند، دستگیر می کند، به زندان می اندازد، شکنجه می دهد و به جوخه اعدام می سپارد. سی سال است جوانان و به ویژه زنان را در خیابان، فیلم، هنر و ادبیاتش تحقیر می کند. سی سال است که هویت ایرانی ما را به مسخره می گیرد. سی سال است که با بربریت تمام سنگسار می کند، نقص عضو می کند و به انسانیت ما توهین می کند. ما را وامی دارد که در خیابان به نظاره اعدام بینوایان بایستیم. سی سال است در خانه و خیابان تفتیش عقایدمان می کند. پدر را جاسوس پدر می کند. مادر را وا می دارد که از اعدام دخترش احساس رضایت کند. به کودکان آموزش بربریت دینی، روضه خوانی، مدحی، دعاخوانی، عزاداری، فالگیری، سرکتاب بازکنی، سفره ابولفضل و در یک کلام خرافات می دهند. ورزش را به چنان حال اسفناکی انداخته که بازسازی دوباره آن سال ها  طول خواهد برد. برنامه های اقتصادی فلاکت بار این حکومت اکثریت مردم ایران را به زیر خط فقر کشانده و این در حالی است که آقازاده های تمامی روحانیون پیرو علی میلیاردها دلار ثروت ملی را غارت کرده و در بانک های کشورهای عربی و اسلامی پنهان کرده اند. خواری و خفت برای ایرانی تا کی؟

هر کسی اندکی هوش و انصاف داشته باشد و شلاق این جماعت دزد را بر تنش حس کرده باشد می داند که این ها یک شبه از این رو به آن رو نمی شوند. سودی که این ها از برده گی ما بی برند آن قدر زیاد است که حاضرند میلیون ها تن از مردم را برای حفظ آن قربانی کنند. بی جهت نیست که ملت را « خس و خاشاک»، « بزغاله و گوساله » می خوانند و خودشان را چوپان هدایت کننده. این ها هیچ ارزشی برای ملت ایران قائل نیستند. این بازی های کهنه شده تنها برای به انفعال کشاندن جنبش سبز مردم ایران و سپس سرکوب فعالان آن است. نه خامنه ای و نه احمدی نژاد با پند و اندرز از قدرت دست نمی کشند. تنها جنبش بیدار، پشتکار دار و خلاق ما است که ایران را از چنگال بختک اسلامی رها می سازد. برای ما مردم ایران شرم آور است که این چنین استبداد جاهل و دروغگویی را تحمل کنیم. مگر ما چه کم از مردمان دیگر داریم؟ خامنه ای و احمدی نژاد می خواهند ایران را به پاکستان و افغانستان تبدیل کنند که مردم را به بهانه دین به جان یکدیگر بیاندازند و خودشان غارت کنند.

برای نجات ایران فرصت بزرگی را آفریده ایم. نگذاریم این فرصت طلایی از دست برود. نگذاریم که جاسوسان و مزد بگیران حکومت مابین ما جدایی بیاندازند. از تمام امکاناتی که در دست داریم برای پیش برد جنبش سود ببریم. اگر استبداد با یک برنامه تلویزیونی می خواهد سطح مطالبات ما را تا حد مسخره ای پایین بیاورد، برنامه را به ضد خودش تبدیل کنیم. برگ برنده در دست ماست. حکومت به قدرت ما پی برده و می داند که عقب نشینی آشکار یعنی فروپاشی دستگاه ولایت. روز بیست و دوم بهمن روز بزرگی است. تمام توان خودمان را برای سازماندهی تظاهراتی میلیونی به کار اندازیم. حکومت اسلامی از ترس این روز بر خودش می لرزد و تلاش می کند که فعالان جنبش را دستگیر و بقیه را به انفعال بکشاند. هارت و پورت های چماق بدستان هم در همین راستاست. با همبستگی خود روز بیست و دو بهمن را به روز پایان دادن به خلافت اسلامی در ایران تبدیل کنیم.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

Dooste aziz, kamelan tahlile dorosti kardid, ba vojode inke jenayat in rejime mogholi ghalbhaye hameye ma ro azorde, va hamontori ke ghofti in kaftarha az hich kari kotahi nemikonand baraye hefze hokomateshoon, ama bavar konid chizi ke betore bavar nakardani ashkar hast va rooz be rooz bishtar mishe, tars o vahshat in shayatin az jonbeshe sabze mardome Irane.
va in ro ezafe konam ke melate Iran na tanha chizi az hich mardome dige kam nist balke 100ha bar bartari ham dare va ba vojoode tahamole 30 sale jenayat va mahdodyat, har rooz tabalvori taze dare .
Ma ba tamame ghodrat rahemon ro edame midim , va sabet khahim kard ke sepasgozare mojeze va moohebati hastim ke khodavande bozorg , baraye nejate melati bozorg,be bahaneye entekhabate 22 khordad nasibe ma kard.

هاله گفت...

پولاد جان سلام و ممنون از نوشته​بسیار به جای​​ات. یکی دو خبر دیدم که سخت حال​​ام رو گرفت.

http://mithras.org/mt/003049.php

ناشناس گفت...

نقطه ضعف‌های آنها را میبینیم، چی‌ هست:
۱. هنوز هم تهران را به عنوان پایگاه اصلی‌ میشناسند. احتمال قیام از شهرستان را نمیبینند، که خود همین یک نقطه ضعف است!!!
*تمرکز روی شهرستان‌ها در ده فجر و ۲۲ بهمن از طرف سبز ها. ایران فقط تهران نیست!
۲. طرفداران آنها از نظر مالی تنگ دست هستند، همین باعث میشود که برای سیر کردن شکم خود و بچه‌هایشان دست به مزدوری بزنند.
* روشن کردن مردم بخصوص در طبقات پایین در مورد برنامه یارانه و تورم، بخصوص در شهرستان‌ها و روستاها. به یاد آنها بیندازیم که ۳۰ سال این رژیم برای آنها کاری نکرده است!
۳. تسخیر صدا و سیما! "اینجا موج سبز است و صدای ایران, جمهوری اسلامی هک شد!" تمرکز روی صدا و سیما بذاریم، از همه لحاظ!
۴. ترس از شعار‌های ملی‌!
* "ای ایران،‌ای مرز پر گوهر"! از شعار‌های مذهبی‌ این ۳۰ سال خوداری کنیم! طرح سبز "زنگ تلفن همراه" بسیار خوب است.
۵. دانشگاه و دانشجویان را مشکل بزرگ برای خود نمیبینند و فکر میکنند که جنبش دانشجویی را میتوانند سرکوب کنند!
* این آرزو را به گور خواهند برد. وسیع کردن جنبش در طبقات کم در آمد، به یاد آنها بیندازیم که ۳۰ سال این رژیم برای آنها کاری نکرده است!