سه‌شنبه، شهریور ۰۶، ۱۳۸۶

جهان اسلامی

سیاست حکومت اسلامی نابود کردن هر چیز خوب از روی زمین است. هدف اسلامی کردن ایران نیست، بلکه بردن جهان به زیر پرچم اسلام است. جهان سرتاسر باید پاک و روحانی شود . بگو اسلامی و شیعی. اخلاق گرایی فاشیستی حکومت اسلامی به مذاق و مشام نفت پرستانه دولت بوش خوش آمده است.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

جناب همایونی عزیز سلام:
دقیقن حق با شماست!کریستین امانپور فیلمی ساخته در مورد فاندامنتالیستهای یهودی مسیحی و اسلامی که همگی یکصدا یک حرف را تکرار میکنند.
-------------
پولاد گرامی شما میتوانید در خصوص احسان جمی کاری بکنید؟
یک نوجوان 22 ساله ایرانی مقیم هلند که عضو حزب کارگر هلند (PvdA) است.
محمد پیغمبر مسلمانان را با بن لادن و صدام حسین مقایسه کرده و گفته است که فرقی بین این افراد وجود ندارد. این مساله باعث شده که مسلمانان عقب افتاده مقیم هلند قصد جان این نوجوان را کرده‌اند به شکلی که فعلا او مجبور به زندگی مخفی شده است. از همه فاجعه بارتر و بی شرمانه تر این است که ابراز عقیده این نوجوان باعث شده که حزب کارگر هلند تصمیم به اخراج او از حزب کارگر را گرفته. مسئولین حزب کارگر هلند به این علت او را از لیست آینده انتخابات حزب حذف کرده‌اند که می‌ترسند رای دهندگان مسلمان هلند که تعدادشان بالغ بر یک میلیون نفر می‌شود از حزب کارگر حمایت نکنند.
در ادامه مطلب روزنامه نروژی آمده است که آقای جمی که عضو شورای شهر Leidschendam هلند است، پیشنهاد کرده است تا کمیته‌ای تشکیل داده شود تا از مسلمانانی که از دین اسلام خارج می‌شوند حمایت کند. این مساله خشم آقای Wouter Bos رهبر حزب کارگر هلند را برافروخته و مخالفت خود را با این ایده اعلام کرده.
دوستان عزیز وبلاگ نویس اگر خواستار این مساله هستید که دُم مسلمانان را باید چید، اگر دغدغه آزادی بیان و عقیده دارید، اگر پیشرفت سرطان گونه اسلام شما را به هراس انداخته، در این مورد باید پا پیش بگذارید و حمایت خود را از این نوجوان شجاع و آگاه ایرانی اعلام دارید. نباید اجازه داد اینگونه مسلمانان متوحش بتوانند با ایجاد جو رعب و وحشت اهداف پلید خود را با این روش به پیش ببرند. ما حتی در کشورهایی که مدعی دموکراسی و آزادی بیان هم هستند آسایش نداریم و مدام باید مورد تعرض این حیوانات وحشی قرار بگیریم.
درصورت تمایل به همکاری با حسن آقا تماس بگیرید.
ارادتمند:امیر.