دوشنبه، اسفند ۱۷، ۱۳۸۸

رهبر من زنی است که..

رهبر من آن زنی است که سی سال است دارد با شجاعت تمام مردسالارترین حکومت تاریخ معاصر را به چالش می کشد. شیرزنی که بی هیچ سلاحی در برابر وحشی ترین حکومت عصر حاضر ایستاده و مردانگی نامردمی اش را تحقیر می کند. ندا آقا سلطان است که به قیمت جان خود حکومت اسلامی را بی آبروی جهان کرده. زنیست که قهرمان زن سریال تلویزیونی را بر فاطمه و زهرا برتر نهاد و خشم خمینی جلاد را برانگیخت. زنیست که با بالا بردن روسری خود لرزه بر اندام مذهب و مسلک پوشالی زاهدان ریایی می اندازد. زنانی که با اراده و اندیشه انسانی خود نظام نابرابر و پر از تبعیض را به سخره می گیرند و برای دگرگونی آن تلاش می کنند.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

Kamelan movafeghamman az tarafe yek pesare 27 salehye Irani va peyroe jonbeshe sabz, Eftekhar mikonam be zanan va dokhtarane mihanam Iran.

ناشناس گفت...

Alii nevehstin

ناشناس گفت...

من خودم واقعا شاهد مردانگی زنانمون در این درگیریهای بعد انتخابات بودم و هستم.
زندگی در این حکومت برای زنان در ایران تبدیل به حفقان شده است.

من خودم به شخصه بخاطر عشق به نامزدم و اعلام برابری زن و مرد، به همسر آیندم حق تصمیم برای جدایی هم دادم. چیزی که تحمیل قدرت مرد به زن بود را پس زدم.

ناشناس گفت...

ey bichare, motmaeni vaghti khanomet period mishe to ro talagh nemide va zendegish ra az ham nemipashe. ba to hastam ke haghe talagh ra dadi bezanet. age na kodom mardie ke age zanesh 1 mah peidapei behesh bege man az to badam miad talagh mikham zanesha talagh nade. kheili bichareee haloooooooo

ناشناس گفت...

you have my vote. count me in, too