پنجشنبه، فروردین ۳۰، ۱۳۸۶

آدم فروش ها

پیش درآمد:
من تا چندی پیش از آن که حسین درخشان به دفاع علنی از حکومت اسلامی برخیزد، لینک او را کنار وب لاگم گذاشته بودم. چون علیرغم مزخرفاتی که به هم می بافت ؛ معتقد بودم خواندن وب لاگ او برای آگاه شدن از نظرات وب لاگ نویسی که درست صدو هشتاد درجه با من تفاوت نظر داشت و مثل من فکر نمی کرد، لازم بود. اما از روزی که ماسک از چهره برداشته و ذات خودش را آشکار کرده ، دیگر او را نه به چشم وب لاگ نویس که مزدبگیر حکومت اسلامی می نگرم. مزدبگیری که با التماس و کاسه لیسی و بادمجان دورقاب چینی و دلقک بازی برای حکومت استبداد توجیه می بافد و همواره به دنبال جمع آوری اطلاعات برای این حکومت است.

کالبد شکافی مستراح اسلامی :
اما چرا چنین شده است که حسین درخشان و داریوش سجادی و خیل فرستادگان حکومت اسلامی به خارج کشور ، این چنین وقیحانه چهره نشان می دهند و تهدید می کنند؟
زمانی که نیروهای آزادی خواه نمی توانند بر سر یک هدف روشن – کمک به پاگیری یک حکومت دمکراتیک و انسانی – به نتیجه برسند و هر روز بیشتر و بیشتر پراکنده می شوند ، فضای تنفس و مبارزه آنها را هواداران حکومت اسلامی اشغال می کنند.از یک سو حکومت نیروهایش را در غیاب آزادی خواهان ، با ماسک های گوناگون به میدان می فرستد و از سوی دیگر نهادهای سیاسی و اقتصادی خارجی که منافع دولت هایشان را در ایران دنبال می کنند با جذب و به کارگیری این نیروها راه نفوذ اقتصادی و سیاسی خود را باز می کنند. در همین چند سال اخیر فرستادگان حکومت دست به تاسیس وب سایت ها و رادیوها و تلویزیون های زیادی زده اند. آنها تلاش می کنند برای حکومت اسلامی آبرو بخرند و آن را دمکراتیک و قدرت مند جلوه دهند. نخست با ترور و جنایات انسانی شروع کردند ، حالا سیاسی کار شده اند.
تا روزی که نیروهای سیاسی در میدان بودند، دفاع از حکومت اسلامی و مستراحش قبح سیاسی وحشتناکی داشت. امروز با خالی شدن میدان، نیروهای امنیتی حکومت اسلامی از سوراخ هایشان بیرون خزیده اند و عربده علنی می کشند. اقدامات حسین درخشان و آدم فروشی های او زبانزد خاص و عام است. او نوچه های زیادی هم دارد. نوچه هایی که حرف های او را استفراغ می کنند و لجن های استادشان را می پراکنند.
بر وب لاگ نویس های آزادی خواه است که لینک این آدم فروش ها و هواداران حکومت شکنجه و زندان را از وب لاگ هایشان بردارند و از دادن لینک به نوشته هایشان خود داری ورزند.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

Poolad joon, kosse nanat :))))

ناشناس گفت...

برادر پولاد این حقیر از روز اول گریبان این مشنگ رو گرفتم. از روز اول لینکش رو در وبلاگ نگذاشتم. از روز اول برملایش کردم و رسوای هفت عالمش کردم، مدارک همه این مطالب هم در وبلاگ‌ام هست.
یک پرونده صدها صفحه‌ای برایش باز کرده‌ام و هرجا گند زده مدارکش را جمع کرده‌ام.
مشکل این نیست که هودر را بشناسیم، هورد احمق تر از آن است که نتوان او را شناخت. مشکل ملت ایران هستند که مماشات می‌کنند و هنوز بعد از 28 سال جنایات اسلامی مسلمان باقی مانده‌اند، پس می‌بینی که مشکل از خود ملت است به قول معروف کرم سیب از خود سیب است. وقتی تقریبا همه به او دشنام می دهند باید از خودمان بپریم پس چرا هنوز لینک وبلاگ‌اش در همه جا هست. تقریبا 80 درصد وبلاگ‌ها لینک این مردک را دارند.

ناشناس گفت...

دوست گرامی نویسنده وبلاگ فریاد بی سدا از آنجاییکه بسیار نقد پذیرند مرا فیلتر کرده اند تا
دیگر جوابی از سوی من نشنوند دریغا که دم از آزادی میزنند
اگر مهر به ورزید وی را از چند کامنتی که در جواب ایشان در وبلاگشما گذاشته ام البته با عرض پوزش سپاس
گذار خواهم شد

ناشناس گفت...

خانم شیما:
درود بر شما ، جمله شما مرا به یاد جمله مضحک اکبر گنجی
میاندازد که میگوید ببخش ولی فراموش نکن، نه دوست من اگر قرار بود
هرکس بنشیند و کاری نکند چون دیگران چوب بدکاریهایشان را میخوردند
میفرمودید همه مینشستند فعالیت نمیکردند که آغای خامنه ای چوب
بدکاریهایش را میخورد، شگفتا،دوست من ، من از به جلو رفتن
ناحق امثال ده نمکیها ناراحت نیستم اما فراموش کردن
کارهای دهشتناک آنان ناحق است، چه اهمیتی دارد
الان او دارد ضرر میکند ، مردم باید آگاه باشند
و بیشتر از مردم آنان که فکر میکنند آگاهند(!)

ناشناس گفت...

اگر انسان درک و فهم درستی
از زندگی داشته باشد ، اگر انسان به واقع بر مبنای آزادی
و دموکراسی خود را بیاراید هرگز نقد کننده خود
را دیوانه خطاب نمیکند، که هرچند دیوانگی است در جمع
دیوانگان زیستن تلاش کن نگر دیگران هرچند بر خلاف تو باشد دست کم تحمل شنیدنش را داشته باشی.سعی کنید بدانید در ایرانی هستیم که جنایتکاران با مکیدن خون
هزاران جوان بر عرشتکده قدرت تکیه زده اند.
یکبار دیگر بخوان هنوز هم تکرار میشود.
جناب سیپریسک اگر ایشان را آگاه کنید بی نهایت سپاسگذار میشوم

ناشناس گفت...

آدمی که درزندگی خصوصی اش آدم صادقی نیست, انتظار دارید در اعمال وگفتار سیاسی اش صداقت داشته باشد اصلا من وبلاگی میرزابنویس چراباید ملزم باشم بهش لینک ناکفته نماند صد درصد با نظر خُسن آقا موافقم موفق باشی