یکشنبه، خرداد ۲۴، ۱۳۸۸

چهل میلیون رای دارم.بگم؟ میگم ها!

 

مسابقه فوتبال بود. من یه طرف و تیم سه نفره مقابل من. همه اون ها رو دریبل زدم. داور هم که آقای خامنه ای باشد اصلا دخالتی نداشت و کاملا بی طرف بود. از صد گل خورده شده نود و نه گل مال من بود یکی مال اونا، تازه اون یه گل اون ها هم آفساید بود. یعنی موسوی پرید هوا گفت من گل زدم ، من گل زدم، اما غافل که گلش آفساید بود. هیچ وقت در تاریخ نظام ما این همه تماشاچی در بازی شرکت نکرده بودند. از چهل و شش میلیون تماشاچی واجد شرایط شش میلیونش بلیط نداشتند. یعنی مسابقه رو تحریم کرده بودند. حالا که تیم حریف به من باخته اونا هم مدعی شدن که داور پول گرفته. زکی. چهل میلیون رای داده. تماشاچیان بی ادب تیم حریف، یعنی چند تا جوان ریختن توی خیابون و از روی خط قرمز حکومت ( ببخشید چراغ قرمز ) رد می شوند. ما هم اونا رو می گیریم و با نصیحت یادشون میدیم که هیچ وقت از خط قرمز( ببخشید چراغ قرمز) رد نشن.حالا شما چرا ناراحتی؟ تو انگلیس و آلمان هم هر کی شلوغ کنه مگه اعدامش نمی کنن؟ ایران آزادترین کشور دنیاست. آزادی مطلق. این قدر آزاده که مردم دارن میارن بالا. برای همین میرن توی خیابون و از پلیس خواهش می کنن که بیاد اون ها رو کتک بزنه تا فیلم اون رو روی یوتیوب و فیس بوک بذارن و شما رو گول بزنن. شما مردم ایران رو نشناختین. چهل میلیون شرکت کننده داشتیم. خب همه مردم اروپا و آمریکا به ایران حسودی می کنن. تا چندماه دیگه ایران نه تنها در جهان اول می شود که تازه قصد داریم کره ماه و مریخ هم فتح کنیم و در آن جا انرژی هسته ای غنی کنیم. خب من میگم ما منتخب چهل میلیونیم. همه باید با هم دوست باشیم. اصلا ملت همه با هم دوستند. گول نخورید. ما بازی می کنیم شما فکر می کنید کودتا شده. هه هه . خب تا دلتون میخاد فکر کنید. چهل میلیون به من رای دادن. من همه رو دوست دارم. من آزارم به مورچه نمی رسه اون وقت شایعه می کنید که ما آدم می کشیم. من از اعدام دیگران گریه ام میگیره ولی آقای شاهرودی آدمکشه برین با او حرف بزنین. اصلا حقوق دانان حوزه علمیه بیان با حقوق دان های شما  بنشینن و حکم اعدام رو لغو کنن. تازه شما مگه اعدام نمی کنین؟ پس چرا نمی گین اعدام خوبه؟ هه هه. خب چهل میلیون رای دادن. همه به من رای دادن. من از پله و مارادونا هم بهتر بودم. خب حالا هی جر بزنید. این که یه روزی با حضرت امام فوتبال بازی می کردید و مدال می گرفتید، معنیش این نیست که امروزم بازیتون خوبه. شما کاشتید خودتان خوردید . حالا ما می کاریم و خودمون هم می خوریم. چهل میلیون رای دارم. میزان حال افراد است. مگه امام خودش این رو نگفت. خب. هه هه . بگم. رو کنم. میگم ها.

 

احمدی نژاد نماد بی چون و چرای دروغ، تزویر ، زهد و ریای اسلامی است. او در کنفرانس مطبوعاتی بعد از کودتا باز هم دست ولایت فقیه و حکومت را برای همه رو کرد.

هیچ نظری موجود نیست: