یکشنبه، خرداد ۳۱، ۱۳۸۸

سید علی لرزان این زندانه یا ایران؟

امروز به همت شیرزنان و دلیران به خاک و خون افتاده از روی سید علی رد شدیم. قداست این جنایتکار بزرگ را شکستیم. آموزه ای به ابلهانی که هنوز به او رهبر و یا آقا می گویند، دادیم تا قدرت مردم را دست کم نگیرند. سید علی پینوشه که در هیجدهم تیر به دریوزه گی افتاد بود، این بار می خواست نترسد. می خواست مثل شاه لاف بزند و خالی بندی کند. آیت الله شلغم، با هلیکوپتر موادی بر روی مردم می ریخت که همکارش هیتلر هم نریخته بود. سید علی آخرین ابزار مدرن سرکوب را به راه انداخت تا مردم را به اطاعت از دیکتاتوری خودش وادارد. امروز مردم از روی او رد شدند. ایران و مردمش هیچگاه به شرایط سی سال فلاکت پیش از انتخابات بر نمی گردند. محال ممکن است این مردم، پشیزی ارزش برای دستگاه عریض و طویل استبداد دینی، قائل شوند. خط قرمز خامنه ای شکسته شد. این بزرگترین دستاورد مردم در این سی سال است. من همواره گفته بودم که مردم ایران خود را از چنگ این تبهکاران مافیایی نجات خواهند داد. بسیاری به من خندیدند و می گفتند که این استبداد ریشه در تاریخ ما دارد و به این زودی ها از جایش تکان نمی خورد. دیدید که ملت چگونه آن را از ریشه لرزاند. حتی اگر جنبش بزرگ ما را سرکوب کنند، اما نمی توانند تاریخ را به پیش از دریده شدن این پرده لعنتی و مقدس ولایت فقیه برگردانند. سید علی پینوشه سرکوب می کند تا ترس مرگ را که به جانش افتاده از خود به دور کند. این پایان خط است سیدعلی!

۵ نظر:

ناشناس گفت...

Khaste nabasheed va tasliyat be khatere azizanee ke parpar shodan

ناشناس گفت...

man kamelan ba gofteye shoma movafegham .manham hamishe motaghed bodam mardom boland khahand shod.dar harsort az nazare man mardom barande hastan choon on harim shekaste shode.

ناشناس گفت...

من يه پشنهاد دارم، از مردم بخواهيم به جاى Alloakbar بگن اعتصاب! ديگه تظاهرات فايده نداره بايد كارمندان دولت اعتصاب كنن خصوصآ شركت نفتى ها و وزارت نيرو ، تظاهرات غيره خونريزى هيچ نتيجه ِ نخواهد داد

ناشناس گفت...

ردت پیداکردم اعدام میشی درست مثل اغتشاشگران دیگه

ناشناس گفت...

به ناشناس بالایی که تهدید کرد:

اولا: ... ننه ی آدم خالی بند بیکار!
دوما: ... ملت رو هم سگهایی مثل تو نمی تون بخورن. رد کیو میخوای پیدا کنی؟ رد 60-70 میلیون آدم رو؟! زهی حماقت!

Take your empty threats elsewhere