جمعه، خرداد ۲۹، ۱۳۸۸

باید از روی خامنه ای رد شویم


خامنه ای حرف هایش را زد. تمام نیرویش را از سراسر ایران بسیج کرد تا بگوید که مردم میلیونی خار و خاشاکی بیش نیستند. خامنه ای گفت خون می ریزد و مسئولیت آن به عهده ما خواهد بود. خامنه ای حرف آخرش را زد. باند مافیایی و غارت گر خامنه ای، مصباح یزدی، لاریجانی و احمدی نژاد می خواهند در برابر اراده مردم بایستند. آن ها تاکتیک هایی را به کار می برند که شاه به کار می برد. آن ها اعتراض ما را به غرب نسبت می دهند. این در حالی است که هیچ کدام از رهبران غربی به طور مستقیم به تقلب و کثافت کاری های آن ها اعتراض نکرده است. برای پیروزی، برای به سرانجام رساندن خون هایی که برای آزادی و دمکراسی توسط این باند مافیایی به زمین ریخته باید از روی آن ها گذشت. در انقلاب بهمن نوک تیز شعار ها متوجه شاه بود. شاه نماد دیکتاتوری بود. امروز خامنه ای نماد دیکتاتوریست و ملیجک هایش تنها به فرمان او می رقصند. شعارهایمان را باید متوجه خامنه ای کنیم. قداست پوچ و بی معنایی را که مافیا به او داده درهم بشکنیم و راهمان را به سوی آینده هموار کنیم. خامنه ای گفت که انتخابات را فراموش کنید و خفه شوید. اما ما آرام نخواهیم نشست. از فردا قدرت مافیایی به رهبری ولایت فقیه را به چالش فراخوانیم و با شعارهای طنزآمیز به سخره اش بگیریم. این مافیا خس و خاشاکی بیش نیستند. دل آن ها به پاسدارها و بسیجی ها و مزدوران لبنانی حزب الله خوش است، بی خبر از آن که شاه با تمام قدرتش، در برابر مردم آزاده پوشالی بیش نبود. خامنه ای به مردم توپید تا ترس بی انتهای خود را پنهان کند. با صدای بلند بگوییم : سید علی پینوشه ایران شیلی نمیشه!


۶ نظر:

ناشناس گفت...

حداقل مشخصاتتون رو از توی بلاگ بردارین.این افرادی که من می بینم به هیچ کسی رحم نمی کنند.

ناشناس گفت...

آیا بجا نیست که فکر کنیم تنها دلیل وصل شدن SMS از امشب این باشد که از قردا بصورت گسترده با SMS شایعات به خورد مردم داده شود؟؟
من پیشنهاد می کنم اطلاع رسانی کنید که فردا مردم به هر SMS اعتماد نکنند....

ناشناس گفت...

daghighan hamineh . injast ke aghayaneh eslahtalab neshoon midan ta che ghadr khastgahashoon ba mardomeh ya inkeh faghat mikhan hokoomatoo hefz konan. donya midooneh ke ma che melateh shojaee hastim.mardom bayad digeh fahmideh bashan ke masaleh moosavi ya ahmadi nejad nist.masaleh hagheh taeen sarneveshteh yek melateh

RadioAgar گفت...

فریادمان بلند است
نهضت ادامه دارد
حتی اگر من و تو
در خاک خفته باشیم

ناشناس گفت...

رد شدن از رهبر خائن حرف درستي است ولي سوال اينه كه چه وقت؟ فردا با توجه به شرايط غير عاديش به نظر من درست نمياد.نبايد بهانه براي كشتار دست اونها داد. نكته راهپيمايي فردا صرفا حضور ميليوني است ولو با سكوت. در واقع مي خواهيم به اون كدتاچي بگيم كه ما از تهديدت نمي ترسيم. حالا اينكه مستقيما يه چيزي هم نثار اون خائن كنيم رو واقعا بايد روش فكر كرد. بايد قبول كرد احمدي نژاد و رهبر هواداراي سرسخت خودشون رو دارند و اون ها هم قشري از اين جامعه هستند. آرامش مهمترين نكته است كه اين روز ها بي نهايت روش تاكيد مي شه. دعوت از نيروي انتظامي براي پيوست به ملت، گل دادن به اونها و از اين جور حركت هاي مثبته كه تاثير هاي آن چناني روي خود دولت و حتي دنياي غرب مي گذاره و باعث سر افرازي حركت مدني و قانوني ما ميشه. به اميد پيروزي و شرافت.

بوف بصیر گفت...

کور شوم لال شوم کر شوم
لیک محال است که من خر شوم